sanneback

Alla inlägg den 6 april 2013

Av sanneback - 6 april 2013 09:46

igår så kom joel hem vid sex snåret på morgonen och mådde dåligt..

mindre kul för han, han skulle iväg och jobba men det gick inte

så har matat han med saft och det han var sugen på,

tränade, axlar och triceps fick det bli, känner av i armarna idag..

duschade, och sedan ner på stan för att fixa en massa på banken,

nu är allt klart för en massa betalningar... som är både kul och mindre kul :P

boendet i norge är inte så kul... får se hur länge det tar för dom att betala tillbaka!

hoppas snabbt, ligga ute med 13.000 då man får in 8.600 i månaden...

handlade mat, fick frispel, åkte hem och fixade mig,

cecilia kom och hämtade mig för att åka hem till dom för käk och vinkväll !

fick ett par söta koppar av henne! ett par ugglor!! tack så mycket för dom :) 


 


 


hämtade mimmi och sedan kom sandra!

lagade sallad med fläskfile och vitlöksstekta champinjoner!! dom var riktigt goda!

hade de trevligt som tusan, smutta på vin och snacka! :)

jag har alla fall hittat mitt rosevin till sommaren, så de blir gött att dricka de en varm dag

hem till mimmi en sväng sedan ville joel att jag skulle sova hemma så då fick han hämta mig!

han mådde bättre så det var skönt, hoppas jag inte får samma sak!

kikade lite film, eller han tittade för jag somnade ganska snabbt..




 


har precis ätit frukost, ska snart hoppa iväg på gymmet! ben och mage, hejja hejja!

sedan får jag se vad dagen har att erbjuda, en jävla massa snö tydligen...

de blir nog en dag inne med plugg...kan nån komma och säga åt mig att plugga!?! tack

ikväll finns det några planer men får se om de blir av eller inte! de visar sig :)


imorgon bär det av för TATTOO!!!

och det han har målat är så jävla bra! och en grej är något jag alltid velat haft

jag har också vetat vart den ska sitta sedan jag gjorde min första, två år sedan kanske?!

men varför den inte blivit av är endast att de som ska skrivas vid den kom för någon vecka sedan

och den är för min mamma och pappa<3 som hjälpt mig att bli den jag är idag

men även för mig, och för att det kommer bli så jävla snyggt!

älskar tatueringar på den platsen och så äntligen får jag min egna!! (TVÅ till och med)

sedan ska vi slipa på ugglan så den kommer på plats! men de får väntas lite (igen..)


detta gjorde min dag, och nu ska jag pumpa ut all energi på benen, och hoppas på en bra kväll

trevlig lördag alla :)



s.

Skapa flashcards