sanneback

Alla inlägg den 1 april 2013

Av sanneback - 1 april 2013 21:41

har någon blivit lurad idag? :P inte jag vad ja vet alla fall! 

har haft ännu en härlig dag på denna påsk!

åt en god frukost för att sedan gå ut gå i en timme, så skönt

satte mig ute på bakgården men de komm en massa moln,

så åkte på apoteket för att inhandla all medecin! men hade inte allt hemma så klart..

men de kommer i veckan förhoppningsvis, så jag kan börja förbereda mig för pollen

åkte till torvalla, gick ut med harry och tränade lite

får bli liten stund från början, så de inte blir så mycket från början :)

satt i altan i stort sett hela eftermiddagen med pia och christer

mycket skönt!, molnen försvann så det vart varmt där

fick grillat till middag, så jävla gott!

det är nog bland de bästa med sommaren, grillad mat!

fick kladdkaka med massa hallon till efterrätt!  

joel kom så sent, så åkte hem och sedan gymmet, 40 min cross, axlar och triceps :)

imorgon blir det vila :)

kom på också att imorgon bär det av till stockholm, dagvild som fan :P

hoppas dom har bra väder i huvudstaden, ingen snö!!

gå på ett möte sedan en massa SHOPPING!! ska bli kul att gå nån annan stans än i östersund

kanske hitta saker som vi inte har här hemma till sommaren! 

ne nu måste vi sova, upp tidigt imorgon! 


         

s.

Ovido - Quiz & Flashcards