sanneback

Direktlänk till inlägg 28 mars 2013

28 mars

Av sanneback - 28 mars 2013 19:56

Fan vad skönt det är att vara hemma igen, kom hem till en superfin lägenhet med nya blommor, städat och nybäddat :) Joel kan han <3
Hämtade Harry igår, oj så glad han blev, min lilla kille<3 mys i sägen på morgonen och härlig morgon promenad med han i solen!
Men han fick åka till Pia och Christer igen.... Känner mig som världens sämsta människa, men just nu går det inte! Är sämst i huden och mår skit, och blir nog inte bättre med pälsdjur i vår lilla lägenhet! Och han är så glad av att få vara där, leka med mille, åka till husvagnen! Mysa med dom! Så ska dit några dagar i veckan istället, träna han och umgås, hjälpa dom då det inte hinns med så klart! Han kommer bli den bästa hunden, han är så duktig i allt och med träning kommer han bli underbar! Harry! Men känns som om att hans mamma(jag med tanke på jag tagit hand om han sedan bebis) överger han! :( klump i magen...
Men som tur är han nära mig och ska göra allt jag kan för att få vara med han så mycket som möjligt!

Men till en jävligt kul sak istället, jobb intervju den 8 april! Gladare än gladast! Så får se vad ger för nått! Men ska inte ha för höga förväntningar, men en chans är alltid nått!

Sedan så har jag tränat idag, ben och mage! Hade redan ont när jag gick där ifrån, kul att man blivit starkare på två veckor jag han träna i Norge! Heja mig! Sedan är det bara 1 kg kvar tills målvakten, också jävligt nöjd över de! Nu ska det bara fixas en "liten" grej sedan kan jag faktiskt säga att jag är nöjd med mig själv till 110% och det är fan inte dåligt :) tja fina sommar och känna sig bekväm i kläder igen!

Har handlat nya skor, och varit på Apoteket..... Salva, salva, allergimedecin, hoppades på kortisontabletter men hade inga kvar, så knaprat de lilla jag hade hemma bara för att allt ska lägga sig! Må kontakta läkaren så jag får mer..
Sedan ska jag inhandla allt till sommaren, ni ska få se vad jag käkar varje dag bara för att få må lite bättre! Men de tar vi då! Värsta har inte börjat än, vad glad ni som inte har eksem och pollenallergi, går ju att få hjälp om man har en sak, inte båda som mig, vet också att man inte ska klaga, vissa har det värre! Men ibland går det inte att hålla sig, och så är alla människor här i världen!

Ikväll blir det party för hela slanten! Lilla löqen fyller år så vi ska fira lite till han, sedan att det är härliga påsk! Bra väder och snart vår :)
Blir nog en hel hög med folk! Kul som fan! Men saknar vissa, men hoppas jag kan träffa några i helgen, sedan till veckan då tid finns, skönt att allt är som de ska, alla är hemma, kan inte mer än att säga att jag är äckligt glad just nu, kärlek till alla i min närhet <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Skapa flashcards