sanneback

Direktlänk till inlägg 26 mars 2013

26 mars

Av sanneback - 26 mars 2013 13:54

sista hela dagen idag! skönt som FAN :D

imorgon jobbar vi bara halvdag sedan bär det av hemmåt!

jag hoppas på att föret är okej att köra på

vi fick vinter igen! varit vår hela helgen men igår kväll börja det snöa...

skulle tydligen fortsätta med de, inge kul om man ska köra... inte på desssa vägar alla fall

länge sedan jag hade en sån hemlängtan som jag har nu,

och tänk om vi skulle ha vartit kvar en och en halv vecka till...

vi ska snart åka hem, eller dom håller på att skriva omdömmen om oss nu.

hoppas på något bra alla fall :P

fick ett bra mail från mamma också, ännu mer hopp om jobb efter skolan!


 


känns härligt att ryktet är bra om mig, men ändå fundersam om hur hon fick nys om mig?!

men kul är det alla fall, så får slå henne en signal och kolla vad som händer :)

men inte helt fel om man får börja och jobba hemma i östersund, istället för att flytta

kanske man kan slå sig till ro äntligen!

vi ska nog bara "hem" till stugan, byta om sedan åka på gymmet efter detta

det är biceps och mage som står på schemat. lite extra löp också :)

imorgon är det vila, eftersom vi ska köra hela dagen så blir det hem och mysa med sjöludd<3

men det tråkiga är ju faktikst att få åka ifrån allt fina här

önskar det var sån här natur hemma i östersund! men långt ifrån...

när man tjänar pengar kanske man kan åka på lyxsemester i norge :P haha

en stuga här kostar ungefär lika mycket som en dyr utlandsresa i en vecka...

så kanske skönare att åka till ett varmare land, med sandstränder och solstolar istället!

joel, ska vi ta och fara en till sväng? vore väl skönt!?

dock tror jag vi får nöja oss med stockholm i år, blir kanske tre resor ner bara denna vår!

sedan hoppas på att sommaren hemma blir bättre än ifjol,

då man kunde ha shorts kanske 3 gånger under hela sommaren :/

ne nu ska vi åka hem sedan gymma!!!!


 


s.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Skapa flashcards