sanneback

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av sanneback - 25 mars 2013 19:23

Dagen har gått sjukt fort, så det har varit skönt

fixat hissmotorer igen... haha men lite kul är det

det är bara jag, jocke och roy just nu, alla är lediga annars!

så det är ganska skönt, man får göra lite mer och försöka sig på saker.


dock har jag sjukt ont i huden... känns som om att jag aldrig får vara bra!

vill sola sedan hem till mamma, bada saltbad, kortison och hoppas på tur.

men ska ju inte var så här nu, pollen är ju inte här än!

kommer avlida om jag ska ha så här resten av livet konstant, året om

börjar ju bara tidigare och tidigare...

vill också hem till joel så man får kramas lite. saknar pojken min <3

jag hoppas att det blir riktigt fint väder hemma under påsk!

får se vad vi hittar på, hem till mor ska jag alla fall! äta hennes goda mat :)

umgås massor med harry! lilla killen min <3


 


s.

Av sanneback - 25 mars 2013 07:07

                                


 


En otroligt skön kväll, det är så fint här!

jag vill inte åka hem bara för att kunna få se detta varje dag

kanske blir en norsk av mig på äldre dagar?

kanske får åka hit en vecka nån sommar, skulle ju vara något de:)

men nu vill jag hem till mina när och kära <3 


s.


Ovido - Quiz & Flashcards