sanneback

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av sanneback - 22 mars 2013 19:05

dgen har rusat iväg, vi har fortsatt med hissmotorbyten idag, blev 4 stycken bytta på förmiddagen

väldigt bra gjort av oss, men sedan är vi fem stycken men det tar sin tid att byta ut en

sedan blev de lek på lagret och poppa musik, sedan fika och möte

så det har varit en väldigt skön fredag!

så klart har det varit sooool hela dagen, och hoppas på resten av helgen :)

sedan stack vi på gymmet, blev rygg och axlar!

må säga att jag är grymt glad att vara tillbaka i gymmet,

där jag hör hemma :P eller alla fall en del av mig,

känns alltid skönt att få göra av med negativ energi där

och det har alltid varit mitt hjälpmedel till att jag ska må bra,

sedan är jag jävligt stolt över mig själv (om man får "skryta" om de?)

är i samma form som när jag lira både basket och fotboll för 5 år sedan.

om inte bättre? eller åtminstonde starkare

känns skönt att man är riktigt nöjd då man tittar sig i spegeln,

har aldrig varit nöjd förut, men nu är jag de, och glad som fan är jag för de :)

pepp till er andra, om jag lyckas så kan ni också !

kika gamla bilder och såg en bild för två somrar sedan, oj vilken skillnad från då till nu!

aldrig varit så rund som jag var då, men sedan var mycket för pollen

kan ju inte träna med alla utsalg i ansiktet mm. käka kortison på de också(samla på sig vätska)

men ändå, hemsk såg jag ut haha

men varför träningen också är viktig för mig är att stärka alla leder, sklett, muskler

jag kommer ha ett slitsamt jobb, många risker med alla olika skador som kan bli

och jag tycker det är viktigt att var i form efter de man jobbar med

kan inte ligga på sofflocket då man ska vara i trånga utrymen, bära tungt, klättra,

kunna rädda andra, dra åt alla jävla bultar :P

så det är en liten morot också, en bra också :)

       

ikväll blir det väl kika nån film, somna tidigt kommer ja göra, man blir trött av att jobba!

imorgon är planen att åka på en annan ö, ska tydligen gå att köra runt den på en timme

sedan ska vi väl götta oss med en kebab till lunch, eller jocke bestämde de

plus så ska vi grilla, haha denna gång med grillkol så de kanske går lite lättare.

så helgen blir nog kanon, sedan efter den är de tre dagar jobb sedan HEM :D


s.

Skapa flashcards