sanneback

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av sanneback - 18 mars 2013 18:26

jag har haft en kanon bra dag idag, med massa skratt, snöbollskrig och härligt väder

vi åkte för att städa klart i ett verk efter ett olje läckage,

och jag som är liten får så klart ta dom minsta platserna att vara på...

tog mig knappt igenom men de gick, och resultatet blev olja och fett fulla mig!

men de gör inte så mycket, jocke och vebjörn bara skratta och kolla på mig,

nästa gång är de inte min tur som bra är... haha

snackat och suttit i solen, ingen stress dag precis :)

bytte ut lite kondensatorer,  jag råka skruva sönder en också :O lite väl stark kanske? haha

men de gick ändå!

sedan har vi kört fast, eller inte jag utan vebjörn.. så kul för innan sa han att denna bil kan man aldrig köra fast med, men de gick ju som de gick... skratta gjorde vi alla fall

när dom andra undra vart vi tog vägen så sa han att jag skulle ta kort inte att han körde fast :P

tyvärr syntes de på både bilen och oss att de inte var därför vi var efter

riktigt roliga och härliga människor är de här, känns mycket bra, plus få vara frisk och glad

även gymmet avklarat för denna dag, löp och rygg samt axlar!

träningsvärk sedan gårdagens pass också! kommer nog had de denna vecka mest över allt

känns att man varit sjuk i tre veckor nästan :/ men bara att köra igång


            


nu ska jag duscha, sedan fixa matlåda och sova :)


s.   

Av sanneback - 18 mars 2013 07:11

bilder från gårdagen :) så här fint har jag de, plus två havsörnar! 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 



   



 


 


   


s.



Ovido - Quiz & Flashcards