sanneback

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av sanneback - 17 mars 2013 17:37

helgen har gått riktigt fort! men skönt är de, närmare hem :)

idag så gick vi på tur på ett ställe, jag kan inte stava de men vad fint de var

gick ca 2,5 timme, jobbigt var de också :P stenigt, hoppa, snö och klättra!

en härlig tur, dock var vädret inte lika fint, det sprack upp lite senare,

men de låg på plus grader alla fall så de vart varmt när man gick!
bilder kommer imorgon för nu tar 10 min för en bild att laddas upp

och de blev ganska många bilder tagna :P jag med kamera i naturen har svårt att låta blil,

samt vid havet, superfint!

sedan åkte vi alla tre och käka kebab, vi var så sugna på de

hem och byta om för att köra ett pass på gymmet, mage och triceps

känns skönt att vara igång igen! efterlängtat :)

nu ska jag käka lite sedan duscha, blir lite film sedan sova

peppa för en ny vecka :)


 



 


Saknar mina pojkar väldigt mycket just nu!! <3

Ovido - Quiz & Flashcards