sanneback

Direktlänk till inlägg 14 mars 2013

14 mars

Av sanneback - 14 mars 2013 11:47

jag fick bli hemma idag, vakna och mådde inte bra, och måste försöka bli frisk!

så de fick bli så...fast de suger så jävla mycket.

Men hoppas nästa vecka och dom tre sista dagarna innan påsk kommer jag vara frisk

jobba bättre och kunna börja träna!

Vi kommer åka hem till påsk och sedan stanna hemma

åker inte tillbaka dom sista 4 dagarna som är kvar, så de blir skönt

slippa åka den jävla vägen igen, jocke får köra i norge och jag i sverige när vi ska hem :P

idag då är de fint väder, 3 minus och strålande sol, mm och jag får sitta inne..

tur jag kan sysselsätta mig med eldning, och glad är jag för de,

annars är de så jävla kallt här inne, inget element finns! haha norskar...

lyssnar på p3 norge, spelat grymt bra musik, nytt till spellistan!

men de är ganska gött och gå runt i underställ, tjockstrumpor, och dricka varmt vatten med citron

det nya understället från stadium, väldigt skönt och prisvärt! (billigt och bra)


   


Sedan må jag visa min nya jacka som jag fick av joel innan jag for hit! tack <3

han och löqen fick hjälpa mig att välja, dom båda tyckte denna

den här var mer praktiskt och andvändbar än den andra som jag också kolla på

sedan så kommer de mer sommarjackor och snygga såna närmare till sommaren

detta är en väldigt bra vår och höst jacka, en finare som jag inte har haft innan,

jo en hemsk från hm...men inge nöjd med den!

men de kommer bli lite shopping i stockholm, ska passa på då när jag ska dit, joel behöver nytt också

den 2 april bär de av och så får vi se om jag och joel stannar en natt(helst) :)

beror på hur han jobbar, men sedan ska erika också med, smart lösning då vi båda ska på samma ställe

Hade aldrig åkt till huvudstaden helt själv, skulle tappa bort mig själv

fast jag varit där varje sommar sedan liten... men lokalsinnet är ju sämst på mig:P

på påsken vet jag inte vad de blir, något kul hoppas jag

hoppas jag får träffa cecilia och sandra en sväng, hemkommen från afrika!! saknat dom som fan!

två och en halv månad borta, bruna och fina lär dom också vara!

eller jag saknar alla hemma, min harry har växt som fan:/ inte lika liten som när jag for...

men de är nästan skönare, kan man ta längre promenader, och lära han mer

Han trivs också bra med mille har jag fått höra, känns bra :)


suttit och funderat på tattoo'n också, den kommer inte sitta på ryggen

utan ett helt annat ställe, kommer bli mycket bättre och snyggare! ett smart val enligt mig själv

glad att jag inte gjort den första jag tänkt, gud så fult de hade blivit!

men när man är här kan man fundera utan att ha internet konstant, egna ideer kommer fram på ett helt annat vis än om man kollar efter bilder, så dom båda kommer bli toppen,

det är ju en till som ska göras, men den får nog vänta tills efter jag vet hur de blir med en sak

ska sitta på ett ställe som kan göra att den kan förstöras och de vill jag inte :)

bättre att vänta tills efteråt! men vill ju få dom gjorda innan sommaren

så de läker ihop utan att solen ska förstöra,

fast varför stressa? tänk vad fel de kan ha blivit, ska faktiskt sitta där hela livet!

men är ju nöjd med dom jag har, speciellt Love på fingret och Om jag var en viking, bästa helt klart!


              



Nu ska jag äta lunch och sedan försöka plugga en liten sväng,

måste få klart skiten nu! inte länge kvar, endast 50 dagar!! wiiee,

ska bli så skönt att slippa plugget ett tag och få börja jobba!
längtar så mycket efter en normal ekonomi(fast jag har haft de bra under mina två studieår)

men allt blir bara mycket bättre när man får en bra lön ;)

ha det bra hemma i kalla jämtland nu,

snacka med mamma en lång stund och sa att de hade varit kallt nu.. för kallt

men bra är ju de för då håller föret i sig till påsk förhoppningsvis

och tack för att hon finns, fast vi inte kan bo i samma hus längre än en vecka! :P

men vilka beslut jag än tagit/tar så har hon alltid ställt upp :) <3 så som dom ska vara :)


s.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards