sanneback

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av sanneback - 13 mars 2013 13:30

alltså fy fan för detta... är så jävla less på mitt snor, feber, hosta, ont i kroppen...

har varit sjuk i över 2 veckor, kul?

idag då vi hade som mest att göra, men stanna nere på kontoret nu på eftermiddagen

det var ett oljeläckage i huben (där vingarna sitter), så nu får killarna torka massa olja,

medans jag sitter här, mindre kul

men vad ska man göra? kan inte göra mer än de jag gör, 

det var också kallt idag, 19 minus så inte så bra att stå där uppe en hel dag och bli kall

vinter har vi igen också, de var bart och 10 plus i helgen, 

nu är de minus och 15 cm snö... 


 


är inte ett dugg glad, men men ska hem och kura mig i soffan, sova och dricka massa te

så träningen får vänta, känns otroligt drygt att behöva ligga bara

men måste bli helt frisk innan jag sätter igång,

får tänka på maten då jag rör mig ytterst lite, går ju upp så lätt...

men ska bli annat nu när jocke förklarat en del, och visste ju innan att det är de som krävs

(för min del alltså) eftersom jag har problem att hålla vikten där jag vill. 

men trodde de skulle ta mer tid om dagen, men icke efter att sett på när han gör de

så om en månad ska jag ha gått ner 3 kg (långsamt ska de gå)

och förhoppningsvis åka på en veekend till stockholm med joel(efter påsk) och kolla upp en sak

men de är inget jag kommer nämna mer här, mitt val mitt beslut :) 


 


sedan så vill jag uppmuntra till detta, helt sjukt vad grym denna tjej är!

14 kg upp och ser mycket piggare, hälsosammare, gladare och framför allt snyggare

(hon är lång, men 14 kg är mycket för en som har problem) yee girl !

har en tjej på gymmet som ja, är ett skelett med lite skinn på

men de syns att hon har problem, samt så får hon inte träna själv, har alltid någon med sig

hoppas att hon inser att man inte behöver ha 10 cm mellan låren(hennes ben är två tändstickor så 10 cm stoppar inte på henne) ingen rumpa och armar som spaghetti, 

jag skulle aldrig kunna föreställa mig själv så smal, jag gillar former och muskler 

men mina ynka 3 kg är inget på min kropp, sedan kommer de gås upp de igen men med muskler, för de är överflödiga fettet som ska bort, 

men alla ni som känner mig vet att mitt ideal är inte den bilden ovan :) 

nu ska jag äntligen få åka hem och kura ner mig i soffan, 

 

s.


Ovido - Quiz & Flashcards