sanneback

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av sanneback - 1 mars 2013 22:07

Redan inne på den 3 månaden, tiden går ruggigt fort! Men skönt, min examen börjar närmar sig :)
Idag så blev de följa med Joel som skulle klippa sig, de blev vaccination på Harry, duktig och inte ett pip då han fick sprutan, knäppt kort på Kims lägenhet(han ska sälja den) mina byxor hade kommit så gick och köpte dom, hittade en grymt snygg jacka som jag ska in och kolla på imorgon efter vi lämnat av Harry till pia och Christer, kan inte fatta att jag inte ska få se han på så länge :/ han ligger bredvid mig i Joels arm och sover just nu! Han är min lilla kärlek, Joel är ju så klart den största <3 två fina pojkar!!
Vi har käka middag med Johannes, jag har promenerat med abbe och Harry, kika tv och nu ska vi två pensionärer sova ;) ne men är rätt trött om dagarna, sover inte hela nätter då Harry ska ut alla fall en gång fortfarande, Sedan har jag förkylning i kroppen, Joel ska också upp och jobba tidigt imorgon! Vill bara ta de lugnt denna helg innan jag åker bort, och bästa platsen är ju så klart här i klösta!
De blir ingen tatuering innan jag åker, men de gör inget, de blir när de blir :) men de blir två små jag inte nämnt här, men haft tanken i ett år minst men inte kommit till skott med dom förrns nu, eller vetat vart den ska ha varit men inte vad, men som blir nu tre bra ord! Sedan är ju placeringen lite speciell så de är väl därför de tagit tid att bestämma sig om de ska bli av eller inte :) min uggla väntas, min kusins kille ska fila till den(samt göra den) lite så jag blir 100% nöjd! Viktigt viktigt innan man stoppar de på kroppen, ska ju vara där resten av livet :p
Ne nu ska jag också snarka som dessa två gör och imorgon hoppas jag på mer sol än blåst! :)

S.

Skapa flashcards