sanneback

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av sanneback - 28 februari 2013 22:10

bläää....ont i halsen idag vilket suger fan! kan inte bli sjuk nu när jag ska åka

laddat med cvitamin och en iprem och hoppas på de bästa

men har ändå städa/tvätta idag, skönt att få de klart innan helgen

men ändå så ska vi troligtvis bo i klösta fre-lör

dock är de mycket som behövs göras..packa! har inte börjat med de än!

men åkte med mimmi i ikväll och handla alla "torrvaror" så de är klart

fick med mig en hel del, så bara all frys saker som ska handlas på söndag

jag har insett också att jag inte får se harry på alla fall 4 veckor.. 

hur ska de egentligen gå? min lilla vän

de kommer gå men spännande att se hur han reagerar när ja kommer hem

och hur mycket större han kommer vara, 


 


tänkte också på vädret, om de fortsätter såhär finns de ingen snö när jag kommer hem

tinat hur mycket som helst, blev en kort skotersäsong , när den egentligen startar nu

men ändå hoppas jag på att de fortsätter, så man slipper en massa snö igen 

och detta jävla slask två gånger om och börja tänka på våren och sommaren, 


 


s.


Ovido - Quiz & Flashcards