sanneback

Alla inlägg den 27 februari 2013

Av sanneback - 27 februari 2013 21:59

ligger i sängen med harry, joel jobbar och kommer inte hem förrns imorgon kväll..

men alla fall glad att ha sällskap, hur ska jag klara av norge helt utan?

har ju haft harry liggandes då inte joel är hemma!

men de får gå, har ju gått innan! sedan är ju jocke med så slipper vara helt själv

och en som jobbar där(tjej faktiskt) gick ut året innan och de känns också bra

vet vilken nivå vi ligger på och kan lära ut på ett helt annat sätt 

och vi har ju träffats ganska mycket på skolan också

 

     

 

idag så vart de en för tidigt morgon, men lyckades somna om en och en halv timme

sedan på stan fort, hämta ut paket, bankärende, fixa underställ och nya mjukbyxor! 

fixade en bur till harry, må åka bil säkert, så har ikväll försökt få han att gå in och så

de tar tid innan dom vänjer sig, men med trix och godis funkar de.

sedan kom mille och umgicks med oss, funka bara bra, dom har ju träffats innan

men viktigt eftersom harry kommer bo där en del,  

är glad för allt som hänt/fixats och dom som ställt upp på mig, fast de varit tungt dessa veckor!och jag som varit negativ, sett bara en utväg mm. så går de åt rätt håll

tack till er i massor<3

nu ska jag fixa skolan sedan får vi se vad som sker. 

gärna jobb, hus och bil.. men de tar nog några år, alla fall huset! 

jag kommer vara så jävla kräsen när de gäller huset, allt ska vara som jag vill

men de kommer när de kommer, rätt som de är står huset där och vi köper de(drömmen) 

men läget är de som är viktigaste, 

skönt är också att joel har samma tanke, vi tar inte vad som helst, 

 tror jag kommit på varför jag trivs så bra att vara högt uppe, man ser allt de fina på ett bättre sett

en sån här utsikt vill jag ha när man kikar ut från huset!! 

 

 

   

 

 

s.

Ovido - Quiz & Flashcards