sanneback

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av sanneback - 19 februari 2013 16:15

ligger i sängen och vilar upp mig! inte för att de behövs, men skönt :)

ska snart iväg med erika, mimmi och sofia för middag ute,

vi får se vart de blir, inget bestämt än! men sugen på nått riktigt gott!

i morse så blev de gymmet, passar som bra att gå då

harry har fått mat och lekt av sig lite så kan han gå och sova igen med joel under den tiden jag tränar!

de blev ben i all ära! 

känns bra att man inte ligger kvar på de startade med när man börja

orkade knappt 30 kg i benpress, nu tar jag 70 kg utan problem!

haha men långt ifrån joel, han tog fan 170 kg i söndags har jag för mig:P

blev även marklyft, utfall och benböj(squat) där jag även lyckades bättre än tidigare

körde 40 kg med fri stång, men lite dåligt, vill lägga på lite till i sista omgången ..

men och andra sidan är de inte så kul att lasta på för mycket och de går åt skogen 

de kan man göra då man har nån som kan hjälpa en upp om de blir problem :)

 

vi har skjutsat pia på hälsan för att ta hennes stygn. 

kikade även förbi på swedol och kolla på jacka, så henke hjälpte och skulle ta hem en till mig, 

drack lite kaffe och snacka en sväng :)

nu ska jag ta och kamma håret en gång sedan gå!

trevlig kväll alla !


           



s.

Ovido - Quiz & Flashcards