sanneback

Direktlänk till inlägg 3 februari 2013

3 februari

Av sanneback - 3 februari 2013 11:17

sitter och kollar på tv, och de är lite kul

för dom visar ett program där dom håller på med hembränning, ute i skogen!

och de är ju olagligt så undrar hur dom tänkte med att visa de!

men intressant :)

önskar vi hade mer faktakanaler hemma, man lär sig när man kollar på tv

jag gillar ju sån, samt att kolla alla polis/gränsbevakning/smuggel/ 

gick ett bra program på tvåan i veckan, gränspolisens specialstyrka.

väldigt bra, och sjukt intressant, hur dom smugglar in narkotika, tobak, människor 

på alla olika sätt, och de är inga små mängder dom kommer med! 

dock är jag mindre intresserad av svenska polisprogram 

man får inte se mycket eller så handlar de om en sönder ruta nån slagit sönder :P


varit ute men hundarna i solskenet en timme, oj så skönt!

lite kallare idag men huvudsaken solen lyser är ja nöjd!

skulle gärna ha kunna satt mig på altan men någe varmt om mig och lapat lite sol

men de kommer bli för kallt snabbt så får skippa de


       

 


funderar om jag ska ta mig ett bad

passa på då jag har tillgång till ett badkar!

men jag ska göra varma mackor först!! hungrig

joel ligger fortfarande och sover, 

vi hade de mycket trevligt hos skamman, 

jag joel och henke tog sängen för de var så sjukt med folk!

gick knappt att sitta nån stans, men kul var de :)

sedan krogen, och jag vet inte, är nog inte super intresserad av den längre. 

man ska verkligen vilja gå dit när man ska dit, eller spontana utgångar, 

vi åkte hem runt ett, felix skjutsade oss :)

joel somna på golvet medans jag gick med hundarna! haha

 

     

 

är man trött så är man, 


 

s.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Skapa flashcards