sanneback

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av sanneback - 19 januari 2013 22:17

Sitter i soffan med Mimmi och Sofia, killarna hänger i sängen, kollar klipp på datorn och är "coola" :)
Vi har segat på mest hela dagen, fikat på törners typ, inte så mycket mer,
Åkt bil och bara haft en lugn lördag,
Grabbarna ska ut ikväll, får se när Joel dyker upp inatt! Jag ska sova så fort dom går, kommer bli otroligt skönt!
Och nu hoppas jag att resten av dagarna går fort! På tisdag kommer de bli en förändring i våra liv men den kommer bli de bästa, jag längtar :)
Mer säger jag inte nu, det kommer märkas vad de handlar om!!
Nu ska jag fortsätta vara social med flickorna, fast vi är mer död är levande!

Av sanneback - 19 januari 2013 11:36

gårdagen blev väldigt bra!

gick på gymmet där de blev 6 km löpning och sedan kettlebellpasset,

man tränade alla delar av kroppen, så de var skönt att gå där ifrån igår!

jag och mimmi stack sedan och käka på cuprum, 

inte varit där sedan dom flytta, mycket med plats, helt okej

dock var maten sådär, god men dyr, ätit bättre för samma pris! men man må ju testa!

sedan stack vi till felix, drack lite vin och sedan blev de cuprum igen!

men med massa mer folk och fulla så klart!

inte varit ut på krogen i östersund sedan innan thailand! 

länge sedan man var ut, dansa, drack goda drinkar och hade kul!

jag hade askul igår fast de var en del fulla fjortisar som ska stå och knuffa en bara för att

så otroligt töntigt, om alla sket i att knuffas så skulle de inte vara några problem

men träffade mycket folk och de vart en lyckad spontan kväll :)

innan de stängde så hämta joel oss, käka mat sedan hem!


 


haha ser mupp ut men men, man må bjuda på sig själv!

lite kul ändå, vi alla tre är "syskon" men ingen har koppling till varandra!

och tack mimmi för att du är så bra! :)<3


nu ligger vi i sängen, herren bredvid sover fortfarande

idag får vi se vad som erbjuds, 

men först lite mat och en dusch så blir man som en ny människa :)


 


s.   



Ovido - Quiz & Flashcards