sanneback

Direktlänk till inlägg 15 januari 2013

15 januari

Av sanneback - 15 januari 2013 19:51

telefonsamtalet gick bara bra, får se om dom hör av sig igen!

mindre bra med gymmet, känt mig yr och trött på eftermiddagen så vilar istället :)

vette fan varför, käkat massa mat samt sovit bra... störigt 

men imorgon får de bli ett pass cx och ben !

så jag har bara slappat nu på kvällskvisten, ska snart sova

kikat runt på en massa jag skulle vilja ha/göra...

allt måste tänkas om minst 10 gånger innan nått blir av!

för nu finns det en massa tid, men när jag är klar med skolan och börja jobba, hur mycket tid finns då för detta då?

vill även köpa mig en snygg, fin, egen lägenhet, men de är samma sak där, 

kommer jag vara här i östersund då skolan är klar? må väntas med de

vill ha en bil så jag kan ta mig nån stans lättare då joel jobbar,

men de kostar också en massa onödiga pengar(klarar mig egentligen utan) så de får vänta de med

vill resa igen för att kanske komma bort från "problem" som egentligen inte finns, utan man har skapat dom själv för att man funderar för mycket/skjuter upp saker som borde göras.

kanske skaffa ett nytt objektiv, nya löparskor, ny dator(kommer behövas snart är jag rädd) 

 

man ska inte planera framtiden för mycket men ha en hum om vad som ska hända vore bra/skönt!

tur jag har joel som finns och som man kan prata med om allr, vi båda har våra ideer, så nått bra blir de! 


 


 



det som är de också jobbigt att det mesta handlar om pengar..

vilket ämne jag hatar att prata om!

men så är de ju, allt ska ju kosta vilket är totalt värdelöst(eller för mycket pengar)

sjukt egentligen att vi är så styrda av hur vår ekonomi ser ut,

men levt snålt har jag lyckats med, ca 8000/mån.

undra hur de blir när min första RIKTIGA lön kommer in på kontot, vad ska jag göra med dom?

ett som är säker är att jag kommer kunna stoppa undan hälften av den för att sedan leva väldigt bra

endast för jag lärt mig leva på minimum i två år , väldigt nyttigt, 

men dock kommer de nog bli mer utgifter då man kommer igång med jobb, 

men man ska spara så mycket man kan, en insatts på lägenhet/hus kommer ju behövas då den ska köpas,

lån ska betalas av, bilköp, sedan kommer ju trevliga tandläkarbesök som ska betalas.   

kan vara skönta att lite på sparkontot då 

nog med bekymmer för jag är väldigt nöjd med de jag har just nu :)

man ska uppskatta de mer än att bara tänka på de man inte har! 

gör ni de? 

 

s.

 

 

 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards