sanneback

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av sanneback - 13 januari 2013 22:00

oxfilépastan vart riktigt god, 

enkelt och väldigt lätt! endast oxfilé, grädde, pasta, lök, svamp, ost(en med mer smak) kryddor efter smak

stek allt lite lätt och sedan blanda ihop allt :)


  


vart även tre matlådor vilket är toppen! 

efter mat så vila vi en stund, han stack sedan på jobb och jag gymmet

de blev lite cross och triceps! 

hittade ett nytt trevligt linne på stan att ha på gymmet

dom blir ju inte så mysiga efter ett tag, för man svettas och dom tvättas ofta så kläderna slits. 

ska leta efter ett par nya byxor också men får bli en annan dag

jag ska ta och kika film och somna tidigt! ska upp och plugga...

även fixa boende i norge så de blir klart till praktiken

kan ju säga att jag längtar att få åka dit och jobba, vilket vi kommer att får göra(service period)

så de känns skönt att vi kommer vara sysselsätta hela dagen och troligtvis död på kvällen!

efter praktiken är klar är de endast en månad kvar sedan är jag färdig!! :)

 


s.


Av sanneback - 13 januari 2013 16:25

Ligger i sängen med Joel och dricker te, vi försöker få upp lite värme efter ha varit ute i fyra timmar,
Men skönt var de! Och kul som vanligt :) vi har vart på arcticat cup, vi åkte aldrig dit igår för de var så kallt! Så vi gick på stan en sväng istället, käkade på tages, sedan myshäng här med Joel Simon skamman och Henke!
Men fy tusan vad dom kör! Förstår inte att dom vågar egentligen, kan ju gå åt skogen på nån sekund, Men dom är modiga och så klart har dom koll och känsla för de, grymma helt enkelt!
Tyvärr fick jag bara några kort, kameran dog för kylan, skulle ha haft batterit i fickan så hade jag fått några fler bilder... Men men
Funderar på vad jag ska hitta på ikväll, kanske gå på gymmet en sväng, Joel åkter på jobb så vi ska laga och lyxa till de med oxfilépasta till middag :)

Ovido - Quiz & Flashcards