sanneback

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av sanneback - 6 januari 2013 21:59

Denna helg har varit väldigt lugn, inte gjort allt för mycket! men sånna helger ska ju finnas också.

idag så har jag och joel legat och dragit oss i sängen innan han for på jobbet.

jag stack och träna, 5 km löpning och mage! imorgon blir de bodypump, äntligen :)

ska även klicka hem lite protein och PWO, svårt att veta vad man ska välja bara, finns för många...

sedan köpte jag med mig pizza och for till mimmi, så har snackat och kolla film, svulla också så klart!

 

har även fixat klart Cv och personligt brev, så imorgon ska jag skicka ut till alla företag jag kommer åt

de börjar faktiskt att bli dax att visa vem man är och att man finns...är faktiskt färdigutbildad och klar om 117 dagar exakt :D kan inte mer än att le!

jag längtar så mycket till den 3 maj, då slipper jag skola och jag får börja tjäna pengar, veta vart man kommer bo, börja känna sig trygg på nått vis. Men först ser jag fram emot praktiken i norge i mars!

jag längtar faktiskt att få komma upp på taket och kika ut, lösa problem och vara praktisk! 

 

         

     

den helt klart häftigaste dagen på praktiken i Vara..

vi fick vara ovanför molnen, man såg snurrorna sticka upp lite här och var!

vi var på taket kanske i en timme innan det lättade! dom hade aldrig varit med om de så de var kul att jag också fick uppleva de med dom :)

jag hoppas att flera gånger kommer, och de tror jag...eftersom jag ska jobba med de :P

 

till veckan blir de lugnt, eller en dag i ström vilket är skönt! vill inte åka dit

så blir jobba hemma men ska se till att jag kliver upp i tid ändå och får saker gjorda

det är ju inte länge kvar så ska fixa de sista lilla som ska göras!

men till helgen längtar jag faktiskt, fast de nyss var! men det är arctic cat cup till helgen

vilket är alltid kul att gå på, fast roligaste var när man jobbade där,

hade gärna kunna gjort de igen, man ser mycket bättre då man står i banan! 

men vi ska köra skoter dit om vädret tillåter, går ju inte köra nu om de är plus, regn och endast is

inte ens lite kul! plus så mår ju inte skotrarna bra om de inte är nån snö eller bra underlag. så hoppas de kommer snö i veckan :) 

 

   

 

s.

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards