sanneback

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av sanneback - 2 januari 2013 18:56

sitter i soffan och funderar om jag ska gå på gymmet en sväng eller ligga kvar och kolla tv,

det sistnämna känns mer lockande just nu

dagen började halvdåligt faktiskt, vakna vid 05.00 då joel kom och kunde inte somna om

min buss till lit gick 07.50 men de kom aldrig någon buss..

efter 20 min så dök den upp men var ju redan väldigt sen eftersom jag ska gå 2.5 kilometer från bussen till dagis och de är jag som öppna, och har aldrig åkt buss så snabbt till lit nån gång, 

så pappa kunde skjutsa mig till dagis så slapp jag komma för sent! 

men julia kunde gå tidigare så hon var där i tid, tur de för nyckeln till dagis hade jag glömt hemma...

startade inte allt för bra men sedan gick de fint med jobb, fem barn på två personal är bra ;)

men dom leker och umgås på ett helt annat sätt när dom är få vilket är bara bra!


       


sedan kom joel och hämtade mig för att jag skulle mysa med cecilia och sandra en sväng,

käka en god räkmacka och hade de trevligt,

dom två ska åka till afrika i 2,5 månader och när dom kommer hem är jag i norge..

så vi kommer inte synas på tre månader :/ mindre kul

men dom kommer ha en härlig resa och så får vi synas när dom kommer hem :)

ha de så bra <3


     


plus så när jag kom hem stod de en fin  blomma på byrån, joel som varit i farten! 

väldigt fina söta du <3

så dagen börja dåligt men sluta bra 



 


s.


Skapa flashcards