sanneback

Alla inlägg under december 2012

Av sanneback - 17 december 2012 13:25

Såg att de blev dubbel uppladdning av inlägg och inte alla bilder..
Men nu har jag alla fall ätit lite yoghurt, sedan ska jag försöka se till att Joel äter middag här nån stans, men jobbigt för mig eftersom jag inte kan sitta på nån restaurang i timme, och han vill inte äta själv vilket är förstårligt! De löser sig nog :)
Väntar på att Kim ska komma med några magtabletter sedan ska jag sova, eller alla fall försöka! Hoppas på att de är bättre inorgon!

Av sanneback - 17 december 2012 12:20

Huscha, hemsk natt och jobbig dag...
Jag har blivit sjuk.. Eller jag har behövt toan konstant i natt, under dagen har de varit okej, men kanske inte så konstigt om man inte fått i sig nån mat, bara druktigt vatten, cola och en vattenmelondrink utan sprit!
Hoppas jag kan få i mig lite mat nu på kvällen, men lovar att jag kommer skita ut de på en gång, sista dagarna vi ska vara här blir man dålig,
Vi som skulle åka på båttur men de kommer inte kunna gå om jag inte får ha nån mat i magen:/
Har alla fall lyckats lega ute en stund, lagomt väder, mest moln så de funka, Joel har pressat så han är en pepparkaka i ansiktet just nu:p

Av sanneback - 17 december 2012 12:20

Huscha, hemsk natt och jobbig dag...
Jag har blivit sjuk.. Eller jag har behövt toan konstant i natt, under dagen har de varit okej, men kanske inte så konstigt om man inte fått i sig nån mat, bara druktigt vatten, cola och en vattenmelondrink utan sprit!
Hoppas jag kan få i mig lite mat nu på kvällen, men lovar att jag kommer skita ut de på en gång, sista dagarna vi ska vara här blir man dålig,
Vi som skulle åka på båttur men de kommer inte kunna gå om jag inte får ha nån mat i magen:/
Har alla fall lyckats lega ute en stund, lagomt väder, mest moln så de funka, Joel har pressat så han är en pepparkaka i ansiktet just nu:p

Av sanneback - 16 december 2012 12:21

Dagarna går fortare och fortare, och nu har vi haft kanon bra väder på förmiddagen sedan lite sämre på eftermiddagen men de gör absolut inget alls! :)
Igår så var de nån karneval, massa fina vagnar med utsmyckning människor i fina kläder och massa musik.. Inte dåliga bilar med kanske bland de grymmaste ljudet! Sedan blev de middag med Kim, vi käka en sjukt god kebab pizza! Strosade och kolla lite bland stånden, de är väl samma saker mest över allt men ändå!
Idag så ville Joel sova en stund extra, jag var pigg väldigt tidigt, så passa på att ta med systemkameran ut en sväng, hitta många fina blommor och sånt att ta kort på :)
Man set en tydlig skillnad på hur jag blir brun och hur Joel blir brun... Grr men men fräknig som fan blir jag också.. Sedan är se svårt att få Joel att le vanligt på någon bild haha

Av sanneback - 14 december 2012 14:07

Fy vilket sjukt dåligt väder de varit idag, i stort sett bara regn och moln...
Vilket suger men men, jag hoppas på att den veckan vi har kvar kommer bli bättre, för dålig färg har man fått, sedan är ju jag udda, brun blir man ju aldrig, om man jämför med Joel :)
Vi har strosat på marknaden på eftermiddagen och hittat lite saker, även i köpcentrumet, vissa saker har dom bra priser på andra nästan som i Sverige, men då är de riktiga saker!
Nu sitter vi i lobbyn och lyssnar på en hemsk thailändare som försöker sjunga på engelska.. Haha illa faktiskt,
Det är pyntat med julgranar och julsånger över allt här! Så julgästerna ska få bästa julkänslan som går!

Av sanneback - 13 december 2012 15:35

Idag har vi varit för trött och för seg... Gårdagen satte sina spår om man säger så, men de var sjukt kul!:)
Vi var på BBQ kväll på Kims jobb, och free bar!! Haha så nu blir de ingen alkohol resten av tiden, både jag och Joel tycker de känns meningslöst, vi åkte inte hit för att vara bakis :p
Nu har vi ätit middag på Karlsson igen, god mat så de fick bli de, nu ska vi hem och sova, vara pigga och glada :) nedersta bilden visar hur Joel badar idag haha

Av sanneback - 11 december 2012 13:56

Idag har de varit halvdåligt väder och regn... Men de gör inte så mycket för mig alla fall, bara de inte regnar är de ganska skönt då det inte är strålande sol:) det är alla fall inte minusgrader och snö!! men nu sitter vi på Karlsson restaurang och käkat Skagen toast, fläskfilé och glass! Haha vi åker till Thailand och käkar svensk mat ;)
vi käkar thai till lunch istället!

Av sanneback - 10 december 2012 13:49

Vi har bara slappat vid Polen, käkat gott, badat och myst under parasoll då de regnade en stund! Nu ska vi äta på hotellet sedan sova, vi båda är helt slut, tiden blir konstig men de ordnar sig snart tror jag nog!
Och nej Joel gillade inte cocosnöten.. Haha

Ovido - Quiz & Flashcards