sanneback

Direktlänk till inlägg 19 december 2012

19 december

Av sanneback - 19 december 2012 12:00

Trodde jag skulle bli bra igår, då fick jag i mig alla mål och mådde bra, men sedan på kvällen blev de sämst igen, så åkte hem tidigare och Joel var kvar med grabbarna som bor granne med oss på hotellet på Viking bar och hade kul! Jag har haft konstant värk i magen plus spydde i morse.. Kul sista dagar och kul att vi inte tar oss iväg nån stans alls... Orkar inget, vakna tolv idag efter Joel fixa varm vatten flaska och sätta på magen, la oss i skuggan vid Polen och drack lite melondrink mer har vi inte gjort, Joel ska käka med grannarna och jag ska kolla film, orkar inte ta mig nån stans :/ vill ju fixa lite saker innan vi åker hem på fredag! Bara att jag orkar imorgon! Känns också mindre kul att trycka in sig på ett plan i 11 timmar och en bilresa på 6 .. Ja jag vill hem nu!

Annars så var gårdagen bra så länge jag mådde okej, Joel och Jakob spelade beer pong, och dom kom hem halv fyra i morse! Haha dom hade de kul allafall, sedan gjorde vi söta armband, hon satte sig på gtab och fixa dom på 10 minuter, inte illa!
Nu ska vi fixa nått till mig att äta, yoghurt kanske? Blää.. Men men sånt som kan hända

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards