sanneback

Direktlänk till inlägg 23 november 2012

23 november

Av sanneback - 23 november 2012 10:03

igår så blev de lugnt  mest hela dagen

vi åkte till pia och christer för att snacka lite, fixade filmer och mös i soffan

sedan blev de middag och två johan falk filmer, mycket bra fast jag var upp och gick halva filmerna :P

skulle på gymmet men hade ingen energi alls, så de blev soffan och sängen resten av kvällen.

idag så blev de ganska tidig morgon, var på sjukan åtta fär att kolla testet igen

men nu ÄNTLIGEN blir de en skön dusch :)

fick nå sorts plåster på handen också, de vill inte läka så hon tryckte på de, ja inte fan är de fint

så de kommer åka bort imorgon!

men kanske hjälper att läka ihop lite mer medans de sitter där, får plåstra dit nytt efter helgen!

sedan var de underbart fint ute när jag skulle cykla hem!


 


 


   


man blir alltid på bra humör när de är fint ute :)

ska också fixa med tvätt, plocka lite och stan en sväng,

de blir sedan gymmet, och jag ska äntligen få springa av mig all energi,

kommer kännas skönt, de blir löpning på fristilen sedan följer jag med joel, henke och simon på gym 24

var dit med joel i onsdags kväll/natt, efter som jag var ledig torsdag så följde jag med han då han slut jobba

sedan ikväll blir de nog lugnt,

men imorgon blir de lite fest, vi ska komma på nån bra drink att blanda till också, en som man inte behöver köpa halva bolaget för att fixa, ska se om de finns någon god och enkel



s. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards