sanneback

Direktlänk till inlägg 6 november 2012

6 november

Av sanneback - 6 november 2012 20:14

ligger i soffan och försöker att plugga, har faktiskt lyckats gjort några uppgifter klara vilket känns bra

vi har börja med en ny kurs nu som handlar om teknik inom vindkraftverk, intressant faktiskt men svårt :/

har alla fall börjat och de brukar jag inte göra så här tidigt, men allt känns mycket bättre

har verklige ingen energi till skolan, men de som är intressant blir ju kul, så är de ju :)

annars så hade vi en lektion idag, segt men kom med den tidiga bussen så de var skönt,

de blev gymmet precis efteråt, ben och biceps, har laggt upp ett nytt träningsprogram så får se vad som sker, men kul att göra andra saker och träna annorlunda, går inte att köra på samma hela tiden

sedan har jag lagat mat och pluggat, tog en paus nu och käka lite kessella med saft i, helt okej mellanmål!

nu blir de fortsatt plugg till sängdags, ska göra klart dessa uppgifter så fort som möjligt så man kan koncentrera sig på de som kommer, både el och styrteknik...


 


det var ortoligt vackert när jag åkte med bussen imorse, frost och solen sken :)

man blir på extremt bra humör när man vaknar till detta!


        


mellanmålet,

jo just, blev med i tidningen idag, och inte hade jag tänkt vara på hela framsidan ev deras magasin, oj vad förvånad jag blev när mitt ansikte var där... men men nu är de gjort och aldrig mer :P


s.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards