sanneback

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2012

17 oktober

Av sanneback - 17 oktober 2012 17:39

igår så bytte vi en till hissvajer, helt klart jobbigt men roligt!

de har även varit regn och grått väder... alla hemma skriver om snön! mm de skiljer ganska mycket fast vi är i samma land... vi prata om de här hemma. att vissa av dom inte åkt skidor, skoter, pimplat eller så har dom aldrig ätit älgkött(som jag har ätit hela livet) hur dom tycker 10 minus är kallt och vi tycker de är milt och ganska lagom temperatur.  de är kallt när de är 20-25 och de är en ganska stor skillnad.. haha dom frågade vad man gjorde då de var så kallt, om man ens kunde gå ut :P

roligt att diskutera faktiskt, de är stor skillnad fast de är Sverige :)

annars så la jag mig ganska tidigt, skönt var ju de! och ännu skönare är att jag är ledig imorgon och fredag, vet inte alls vad man ska hitta på, stan och kolla kläder lockar ju en del, får se



   


 


har även pratat med henne som ska göra artikeln, ja de gick väl bra men ändå nervöst, den ska tydligen skickas ut med lt och öp.. de visste jag inte, trodde de var till företag bara men men..

jag hoppas jag inte sa någe fel, men hon skulle skicka den till mig innan hon trycker den! vilket är bra, på fall att någe ser konstigt ut kan man ändra de innan :)


s.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Skapa flashcards