sanneback

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2012

3 oktober

Av sanneback - 3 oktober 2012 08:37

Dagarna rullar på, dom är trevliga dom jag är med men ena killen är lite konstigt :P men de funkar!

dock så längtar jag redan hem :/ vilket inte är speciellt bra med tanke på att jag har fyra och en halv vecka kvar.. känns lite smådeppigt allt nu..men de är väl så ibland, och de måste gå ändå, som tur är ju att jag inte bor själv och dom är astrevliga dom jag bor med,

jag får se vad man hittar på på helgerna, men nått ska väl gå att hitta på, dom har ett stort köpcentrum här så de blir nog gå och kika på de någon dag, ikea kanske? haha :)

sedan har jag skaffat gymkort på friskis och svettis här i stan, extremt mycket folk där igår då jag var där.. men ska dit efter jobbet idag och då kanske de är lite mindre.. jag som är van lilla fristilen och nu ett av de största i jönköping och där alla går! men det billigaste gymmet var de och hoppas jag får träningen gjord ändå, man får ta för sig helt enkelt! haha ska ha på mig linser idag så jag ser lite bättre :P

jag ska testa att köra med TRX vilket jag inte gjort innan, dom har flera band hängandes så de kanske är ledigt, dock vill jag använda vikter också men vissa övningar går att köra på dessa. speciellt magen!

   

det har varit ganska dystert väder här, igår fick man se lite blå himmel på slutet av dagen men sedan blev de tråkigt igen, vill ha solig höst! inte regning och grå..


s. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards