sanneback

Alla inlägg den 29 september 2012

Av sanneback - 29 september 2012 23:37

Dagen börja med ett gympass med Cecilia, ben och biceps blev gjorda idag :) har en riktigt jävla träningsvärk i axlar och baksidan ryggen, aldrig haft sån värk där förut, så när jag gjorde sista benböjen med stången så fick Cecilia hjälpa mig av med den... Haha men hela kroppen har jag ont i, armarna, magen och känner redan av värken i benen.. Men skönt! Imorgon blir de ju vila så klart eftersom jag ska köra och kroppen måste ju återhämta sig! Viktigt helt klart!!!
Men efter blev de frukost och sedan staden med Joel, Henke och löqen:) vi strosade, kikade på marknaden, käkade och snackade! Mycket trevligt fast dom alla är lite smått pinsamma ...speciellt på stan och dom tre tillsammans, men goa är dom för de:)
Åkte och packa, Henke kika på lägenheten, han kommer nog trivas som fisken i vattnet, alla fall som han säger så de är bara bra! Åkte vidare och fixa allt med väskor, kläder, skor mm så nu ska de bara packas i bilen sedan åker jag! Kl åtta ska jag försöka sitta i bilen för att slippa mörker på kvällen och skönt att komma ner i tid.
Annars så titta Mimmi förbi en snabbis, snacka lite och sa hej då:) nu ligger jag och ska försöka sova, Joel sover redan som vanligt.. Skulle vilja ha hans sömnegenskaper, bara somna på ett kick.. Jag har extrema problem att somna ibland, måste lyssna på något för att stänga av huvudet från allt och koncentrera sig på att slappna av, Aja men god natt:)

S.

Av sanneback - 29 september 2012 02:05

Det är en sak jag tänk mycket på, hur folk som man är riktigt bra vän med kan totalt skita i en fast man umgåtts extremt mycket, delat med sig av allt i livet som man inte säger till vem som helst, har otroliga roliga och allvarliga stunder tillsammans och kan bara totalt skita i en! Det är ett under för mig hur dessa klarar av de, att dessa inte vill lösa problemet fast man själv försöker och vill! Och Frågan varför? Hur man kan man bara skita i en som dom säger att man betyder så mycket för? Jag kan inte! Men de kommer man troligtvis aldrig få reda på! Eftersom dessa inte kan snacka visar denna person en svaghet, prata är något vi lär oss på dagis och de är så du gör dig förstådd! Man måste kunna diskutera, och de lär vi oss i skolan för att kunna framföra åsikter och tankar bland en eller flera.

Men om något blir fel bland två som är vänner borde de inte kunna vara någe problem att snacka!? Man känner ju varandra! Mistag gör alla och ingen är felfri. men man måste kunna erkänna sina misstag också! Och alla är värld en andra chans, att kasta bort flera års vänskap på något som så kanske är den minsta grejen någonsin är oförståeligt... Lösa saker är något du ska klara av hela livet vad de än handlar om! Men dessa som inte kan är nog osäkra, jävligt tjurig, kan aldrig inse och säga förlåt att man gjort fel för dom är för stolt för de, fega som fan alltså! Öppna käften och prata ut!

vänner är något du har för livet ut och dom är bland de viktigaste du har runt omkring dig, det är skönt att vara vuxen och då få bestämma vilka som man litar på, vill vara med, som man vet kan dela med sig av allt man känner för utan att de går vidare! De är vänner som jag kommer ha hela mitt liv!

Var stark och låt ingen trampa på dig!




s.

Av sanneback - 29 september 2012 00:24

idag så har jag fått några saker gjorda alla fall, men de var skönt att vakna vid halv åtta och dra sig till tio, såna dagar ska de finnas mer av :)

käka en rejäl frukost


   


sjukt gott med ost och äggmacka!

två timmar på gymmet, löpning i 57 minuter, ställde bandet på 60 minuter men de la av när jag kom upp i en mil och 500 meter, sjukt konstigt... aja sedan blev de triceps och mage! ett långt pass men de var sjukt skönt att ställa sig och duscha efteråt,

de blev en tripp på expert för att dom hade 20% på allt i butiken och tänkte om jag hittade ett objektiv, men skippade de, köpte med hörlurar istället :)

sedan hämta sandra upp mig och cecilia, åkte och handla till middag, de blev tacolax med avokado salsa och sjukt goda pitabröd med ost, de blev fruktsallad till efterrätt :) vi satt och käka och prata om allt möjligt hela kvällen, riktigt trevligt och mysigt!

 

nu efter lite bilåkande och skjutsade och letande av fulla folk ligger jag i sängen,  ska sova nu..

eller först en blick på gammal film! haha


   


s.

Skapa flashcards