sanneback

Alla inlägg den 27 september 2012

Av sanneback - 27 september 2012 22:40

Ligger i sängen med film efter en väldigt effektiv dag! Först blev de morgonpromenad till pappa för att få hjälp med dokumenten, sedan en god frukost med gröt och hallon! Kikade lite Hollywood fruar och djurakuten för att sedan åka till torvalla och hjälpa Pia med hur man får till att framkalla kort på nätet, myste med lilla mille och caspar så klart! :) sedan lunch med Joel, åkte till lägenheten och fixa allt med kuddar och disk och målandet så de är klart nu! Ska bara packa kläder sedan kan Henke bo där.
Sätta igång lite tvätt för att sedan sticka på gymmet, fyra kilometer löpning bara, men styrkan tar jag imorgon med Cecilia ;)
Vid fyra kom Mimmi och vi käkade en extremt god middag på dalwhinnie, jag käkade renfile vilket jag aldrigt gjort förut , men sjukt gott! tillsammans med potatisgratäng och kantarellsås! vi hade de mysigt att bara prata och njöt av maten, de blev en tripp till lgh så vi kika lite där, sedan har jag varit där jag är nu! Sängen!!!
Beställt linser, dom jag brukar ha har utgått men hittade på ett ställe där dom fanns, Dock bara ljusblå så de blev sex linser av dom, sedan testa jag ett par likvärdiga men köpte bara ett par av varje för att se om dom är bra:) skönt till vinter och slippa immiga glasögon...

Ovido - Quiz & Flashcards