sanneback

Alla inlägg den 19 september 2012

Av sanneback - 19 september 2012 20:31

Igår så hade vi redovisning om praktiken vi haft, de gick bra och de är skönt att de är klart, vi hade den på eftermiddagen så jag fick mycket gjort på förmiddagen, tränade ben och biceps, åkte på mio och hittade en byrå! Packade upp lite mer kläder och fixade! Sedan åka till ström.
Vi var lediga idag så Jocke och Anders , eller mest anders tyckte att vi skulle dricka öl, då kom ja på att dom mer än gärna fick hjälpa mig att skruva byrå, så de var bra att få de gjort:) så innan vi sågs han jag och Sofia springa ute på ösk, precis lagomt väder ute! Effektiv dag igår!
Idag så har den varit helt okej, städat lägenheten åt Joel efter allt stök jag dragit fram, pluggat, fått till allt i lägenheten så det är bara jag som ska dit, visst en massa mat behövs handlas men de får bli imorgon! Skulle träna med cecilia, men har känt mig väldigt seg mest hela dagen och när jag börja springa kändes de inte alls bra, Så jag gick hem istället, tänker inte dra på mig någon förkylning, så nu ligger jag i sängen och ska sova, Sjukt skönt, men är trött och seg så de ska bli härligt med sömn!

S.

Skapa flashcards