sanneback

Alla inlägg den 13 september 2012

Av sanneback - 13 september 2012 20:50

igår så var skolan inte speciellt händelserik... så tog tidiga bussen hem

åkte och fixa lite i lägenheten, så soffan och lådan är skruvad och klar :)

de blev sedan gymmet med cecilia, 6 kilometer, mage och rygg

idag så har jag varit på sjukan och gjort andningstest igen, vet inte riktigt varför för sån extrem astma har jag inte, men dom vill väl se om de är någon skillnad sedan första gången!

sedan har jag väl bara latat mig, skrivit lite på rapporterna som ska in sedan praktiken,

legat i sängen och kollat massa tv-avsnitt,

men har även lyckats tvättat fast jag varit väldigt lat

det är konstigt att man får energi på gymmet helt plötsligt, 7 kilometer och armarna..

joel hjälpte även till att frakta några påsar med kläder och fick bort kartongerna! skönt..

så de är väl egentligen småplock som ska fixas sedan kan jag flytta in :)


   

Oj vad jag saknar abbe! måste åka till lit och träffa den lilla, för länge sedan...


s.

Ovido - Quiz & Flashcards