sanneback

Alla inlägg den 10 september 2012

Av sanneback - 10 september 2012 18:21

första dagen på skolan idag! gick bra, de vart bara en halvdag!

men de känns otroligt segt att behöva åka dit, känner inte för de... men men

igår blev de ju ikea, hittade en hel del, men inte allt

så de kanske blir en till tur imorgon, jag hoppas på de för att få allt så man bara behöver flytta kläder och sedan kan man börja bo där,

men joel var eventuellt ledig imorgon och då kanske han vill hjälpa mig, ska nämligen ha en soffa och ett bord som inte kom med igår. plus lite småpyssel som kuddar och gardiner

 

denna blir nog min soffa, den är finare färg än vad den är på bilden, men bra blir den!

tog även en bild för att skicka till dom jag jobbade med nere i vara, eftersom deras landskap är väldigt platt och mest åkermark så ville ja visa hur det ska se ut, tycker jag :P

 

det blev även en ny hårfärg idag, lite för mörkt med den kommer att tvättas ur så de kommer bli bra :)

 

nu ska jag byta om för att sticka på gymmet, de blir löpning och bodypump :)


s.

Ovido - Quiz & Flashcards