sanneback

Alla inlägg den 6 september 2012

Av sanneback - 6 september 2012 21:04

Ja äntligen! Imorgon åker vi hem, oj så skönt de ska bli:) längtar hem extremt mycket just nu, kommer bli härligt att få träffa alla efter en månads uppehåll!
Idag har vi mest startat upp verk som stått stilla för dom byggt ut nätet, sedan har jag besökt banken i vara, konditori också! De blir tårta till frukost med Niklas och Ronny :)
De blev mest packa ikväll, tänkte ta en tur till gymmet men blev så sent, vill lägga mig i tid så jag orkar köra hela dagen imorgon, de blev ändå 8 kilometer löpning igår, ska nog träna med cecilia på lördag! Äntligen en kamrat att träna med :)
Men jag har haft de riktigt bra här nere ändå! Tur Jocke bara har varit två mil från mig, annars om jag varit själv hade de inte varit lika kul! Och att både gymm och bad tillgång till, "gratis". Vet inte hur jag hade klarat de utan gymmet! Men de blev en tur till Göteborg och liseberg, häng i världens minsta husvagn, utgång med vestas, mys i stugan, och massa mer!
Helgen kommer bli fullspäckad verkar de som, imorgon blir de lugnt hemma, sedan lördag blir de gymn, småpackning, staden och mys med Cecilia och Mimmi, söndag lutar de åt att åka på Ikea, få de fixat, för sedan tar skolan upp mycket tid så de kommer vara ont om tid att få till allt!
Men allt löser dig och kommer bli bra! Nu ska jag sova så de blir morgon någon gång! Jag vill hem :) natt

Ovido - Quiz & Flashcards