sanneback

Alla inlägg under augusti 2012

Av sanneback - 11 augusti 2012 00:32

sjukt trött nu, men har haft en riktigt jävla bra dag :)

börja med strålande sol från morgonen! en promenad med abbe som vanligt!
   Sedan blev de dagis, ute hela dagen idag med, haft de så mysigt, sol mat och fin utsikt!

   

Dom ringde även från vara, och de lät som att dom tyckte de skulle bli kul att jag kom,

skulle få göra en del servis sedan kanske ett växellådsbyte,

kommer bli sjukt bra, och jag längtar! blir väl även nån tripp till göteborg också :)

men efter jobbet så blev de middag med fina vänner!

men sakna mimmi, tur vi syns imorgon en sväng :)

tacomys och en sjukt god brownie som cecilia gjort! plus lite os ,

   

tack för en härlig kväll, syns om en månad igen :D

och när jag kommer hem hoppas jag på att de kommer bli som jag vill,

då tror jag allt kommer bli sjukt bra! bara att hålla tummar nu :)

nu må jag sova, inte packat ett skit, åker söndag morgon... stress!


s.


Av sanneback - 9 augusti 2012 15:16

nu äntligen kanske jag har en stuga som ligger två mil därifrån jag ska vara!

jag hittar verkligen inget annat och de är de närmsta, kanske inte superbilligt med måste,

så de blir nog bra, bo i en campingstuga i en månad... men de får funkar!

så nu känns inte allt lika jobbigt längre! :)

sedan när jag kommer hem har jag ändå massa med saker att göra, 

hoppas på att allt går som de ska så löser sig mycket, 

allt kommer bli bra tror jag :)


Har annars jobbat idag, sex barn och en utedag! skönt :)

tog en mysig promenad med abbe imorse också, himmelen var alldeles blå!


   


Nu ska jag ut och springa en sväng,


s.      

Av sanneback - 7 augusti 2012 18:22

hade en skön och mysig eftermiddag/kväll med cecilia igår, behövdes :)

     

 

sedan fick jag några fina bilder på en härlig solnedgång :)

 


Känner mig verkligen super stressad över att jag inte har ett boende nere i vara!

letar och letar med finns inget alls :/ får tälta typ...

ska se om pappa kan hjälpa mig en sväng, om han orkar för dom kom från stockholm idag

om jag inte hittar nått måste jag säga ifrån mig platsen vilken är mindre bra!

annars så har jag jobbat, har varit ute hela dagen idag med vilket har varit extremt skönt :)

har letat boende, men gav upp så jag tog abbe på en löprunda, dock tror jag han tyckte det var jobbigt, men nu har han rastat sig för dagen så de är ju tur de!

 


Min löpning den senaste veckan! skönt värre... träna upp sig innan man ska klättra i massa vindsnurror! för dom jag ska vara i tror jag inte har hiss, så klättring kommer de att bli :)

nu blir åka till far och se om han kan hjälpa mig!


s.

Av sanneback - 6 augusti 2012 16:58

dagen startade riktigt bra! skulle gå en promenad med abbe men blev 6 kilometers löprunda istället,

kl kvart i sex på morgonen :) pigg har jag varit hela dagen!


             


Jobbat i finväder idag! varit ute hela dagen så det har varit riktigt skönt :)


  

Utsikten från jobbet, tror inte det är så vanligt man har en sån här fint utsikt när man jobbar!

hoppas på lika bra väder imorgon!

Imorgon börjar jag lite senare, skönt att sova ut lite extra,

nu är jag i lägenheten, har varit och fixat lite efter jobbet, känns skönt att de är klart med vissa saker! kommer bli kanon tror jag, hoppas bara att de inte blir problem!

så nu väntar jag på att cecilia ska komma så vi ska handla nån mat och käka, :)


s.


Av sanneback - 5 augusti 2012 21:18

Ligger i soffan och kilar lite os, alltid lika kul när de är! Synd bara att dom inte visar allt man vill se, visst finns ju tv play men orkar inte alltid ta fram datorn och fixa de!
Har alla fall käka god middag hos Joels föräldrar:) sedan fixat lite saker, Dock har jag inte kikat boende än, stress! Men de får jag göra imorgon! Måste hitta annars må jag avboka vilket är dåligt för arbetet jag ska ha sedan! Allt löser sig!
Tog mig ett skönt bad med massa salt och badskum i, dock är eksemet inte de bästa fast jag käkar kortison:/
Jo var på Bilbingo igår, vann inga pengar tyvärr men hade de trevligt med Sandra och abbe:) plus så fick abbe en fin svans efteråt!

Av sanneback - 3 augusti 2012 17:51

Sitter och väntar på att Joel ska komma! Köpt mat på lilla Siam idag :) ingen orkade riktigt gå ut och äta, mitt eksem och allergi är sämst, och han små trött!
Sedan blir de bio med lite vänner, ingen utgång här inte;) vi firar Joel med de istället, vi alla är nog nöjd sedan förra veckan!
Idag har de gått super med jobbet, kunde komma senare till jobbet för vi hade ett barn till frukost, så hon som ska komma halv åtta fick komma nio istället, ingen mening att sitta två vuxna och ett barn till frukost:p de blev även pizza till lunch och kladdkaka till fredagsfika ;) skön dag! Sluta även tidigare så trotsade regnet och eksemet och tog mig en löptur med abbe, Smutsig och blöt blev han!
Lite bilder från veckan :)


Av sanneback - 1 augusti 2012 19:12

Grattis till joel som fyller 22 år idag :)


 


annars så går det superbra att jobba! fyra barn har vi om dagarna :P ansträngande? nja,

Men det är mysigt, Idag var det jag och ett barn till frukost, sedan myste vi med bok tills dom andra kom, synd bara att vädret suger, går inte att vara ute när det regnar konstant :/

efter jobbet är det löpning, på tre dagar har jag sprungit 2.6 mil,

men imorgon blire nog en promenad, mina ben värker..

men de känns skönt med riktig mat, ingen alkohol och en vardag med rutiner!

 må visa, i söndags så var mamma och co' hos karin och björn, när jag kom så ser jag en häst mitt uppi allt, kanske inte de vanligaste men hästar behöver social träning dom med!


       


otroligt snäll och fin :)

men nu tror jag att ja ska sova, är så trött om dagarna, men det är väl efter veckan antar jag,

för lite sömn, för mycket alkohol,


s.

Ovido - Quiz & Flashcards