sanneback

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av sanneback - 26 augusti 2012 21:08

Har haft en lugn och skön söndag och helg! Igår åkte jag till Trollhättan och gick på deras köpcentrum, sedan åkte jag till Jocke, vi gick och åt sedan spela vi lite biljard, kul att göra nått som man inte brukar göra i vanliga fall, sedan åkte jag hem, de blev inte så sent, så vakna vid nio idag, så jag gick och simmade i bassängen som är precis vid mig, 40 längder, glömt hur jobbigt det var, länge sedan jag simmade så där! Har även tvättat och handlat mat till hela veckan! Skönt att ha de gjort, de blev lax till middag idag, gott som fan alla fall :)
Sedan blev de en tur till gymmet också, sprang lite, sedan blev de ett ryggpass, lagomt för en söndag!
Nu ligger jag i sängen och ska sova, trött är jag faktiskt! Natt natt :)

Ovido - Quiz & Flashcards