sanneback

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av sanneback - 15 augusti 2012 21:09

Idag har vi för de mesta varit på taket, underbart väder och utsikt! Kan inte ha bättre arbetsplats, (litsongan är inte långt efter) skönt! Sedan har vi skruvat åskledare,
Efter så la jag mig i solen två timmar, oj så skönt de var! Men de kom en husbil och ställde sig så de blev skugga där jag låg, så då gav jag upp och gick på gymmet en sväng:)
Sprang och körde ben, har redan ont i dom, mindre bra, hoppas jag inte behöver klättra imorgon! Är glad för att jag kan gymma, hur bra som helst! Slipper hitta en springväg här, plus få lyfta lite skrot så jag orkar med jobbet;) nu ska jag sova, hoppas på att jag får vara med när dom lyfter och byter växellåda! Inte små saker de handlar om, men får se! Nu ska jag sova, natt:)

Skapa flashcards