sanneback

Alla inlägg den 15 april 2012

Av sanneback - 15 april 2012 20:01

det blev 9 kilometers löpning och cx pass, skönt som fan

imorgon blir det bodypump! undra hur jag ska kunna träna i mora? får springa ute, kommer förhoppningsvis vara lite finare och grönare där nere om två veckor..

just nu ligger jag i soffan och ska kika igenom lite skolarbete innan bb börjar!

imorgon blir det skola och hoppas på att dagen blir bra :)


det var precis ett år sedan vi åkte till thailand och mamma och magnus gifte sig :)


   


vi åt även den största räkmackan jag någonsin sett!

                                          


fy fan vad man längtar tillbaka, just för naturen, vattnet, värmen, maten... precis allt!

trevliga människor, inte några äckliga och jobbiga turkar...

hade varit skönt att få åka någon stans, men det får nog vänta tills man får gått klart skolan, om inte joel skulle vilja bjuda mig på en resa så klart?! ;) haha 


s.

Av sanneback - 15 april 2012 11:57

fan vad fint väder det är ute, och så sitter man i en jävla lägenhet!

huscha, längtar tills man flyttar till ett hus med egen gård!

vi får stå ut ett år till med detta, sedan när man väl börjar jobba kan man hitta det man vill ha!

jag vill ha en gård som man kan pyssla på med, kunna ha sköna stolar att ligga i, grillplats och ett mysigt matbord ute, men måste jobba om man ska få det! är ju inte gratis :P

har alla fall gått en timmes promenad på morgonen, så ute har jag varit en stund,

joel åker väl och jobbar snart, jag ska på gymmet för ett cxpass, får se om jag och cecilia går ut och går innan, om vädret är detsamma, annars blir det löpning innan!

köpte mig ett par nya löpar skor också , ÄNTLIGEN! :)

igår så var det bara lugnt, gick på stan, fika sedan åkte jag och joel till lit för att gratta skitungen haha ne men johannes fyllde år så det blev grillning och tårta!


 


dock är han ju inte så liten längre....


s.

Ovido - Quiz & Flashcards