sanneback

Alla inlägg den 5 april 2012

Av sanneback - 5 april 2012 17:03

Har haft fullt upp, i tisdags så var det skola hela dagen, och på kvällen kom marielle och ingela förbi, riktigt länge sedan jag såg ingela så det var roligt, fick även träffa marielles hund balder :)



mysig hund!

igår pluggade jag verkligen hela dagen, har skrivit totalt 10 sidor på i ett dokument, och sedan blev det löpning och cx pass på kvällen :) klippte mig även, kortare men känns bättre, var en aning slitet så det behöves, joel bjöd mig på de också, tack hjärtat <3

har även fortsatt att plugga idag, så skrivit klart det jag började på igår, så ska försöka ta tag och börja med nästa arbete för att kunna vara ledig i helgen, sedan är det bara att läsa på! har fyra prov vecka 17 och det är en hel del att plugga in, men så är det! har tvättat också, sånt tråkigt men nödvändigt!

mamma och magnus kom in vid halv två, skjutsade dom på travet och jag fick låna abben en stund! ska även skjutsa dom till lit vid sju sedan kör ja tillbaka till stan och gymmar :)

ska köra lite kondition sedan blir det benträning! imorgon blir det armar!


   


s.

Ovido - Quiz & Flashcards