sanneback

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av sanneback - 8 mars 2012 20:17

hade en sån jävla skön dag igår! riktigt avkopplande!

badade i saltbad med olja i, sedan basta och ansiktsmask! mamma har ju hur mycket saker som helst så man visste inte riktigt vad man skulle välja  :P ville använda allt!

men är mjuk och len nu i huden, dock är de sämre i ansikte och hals, sår och irriterad...

efter massa bad och bastu blev det kälaknul och potatisgratäng! sååå gott :)

tack mamma för en bra dag :)


         

vad dåliga bilder det blev, men trevligt och mys var det !
joel. felix, julia, mormor johannes och magnus var också med! familjedag :)

idag har jag fått några fler uppgifter klara, skönt men är långt ifrån klar! men just nu skiter jag i dom och tar tag i det på måndag då jag kan få hjälp !

annars har vi varit och handla massa mat och sånt, lagade bacon men kyckling till middag idag!


 


stack på gymmet då joel skulle jobba, lyckades boka in mig på ett cxpass! skönt, sedan blev det lite kondition och crosstraineer, imorgon ska jag träna armarna hade jag tänkt !

ligger nu i soffan och bara slöar, anders och jocke skulle kanske komma förbi sedan, dom skulle ut och dricka öl idag, men ja kände inte för det! men social kan man vara ändå!


s.

Ovido - Quiz & Flashcards