sanneback

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av sanneback - 5 mars 2012 17:38

dagen började superbra, var på gott humör och allt

gick en promenad på morgonen, solen var framme men blåste... ovanligt!?

åt en riktigt bra frukost och städade lite här, så nu är det rent :)

skulle sätta mig med skolarbete, vilket blev sämst! han som skickar uppgifterna kan inte förklara alls på vad man ska göra, eller jag fattar alla fall inte! så mitt goda humör försvann ganska fort!

har gjort lite, eller de jag kunnat! ska försöka imorgon också fast jag inte känner för det alls! jag vet att jag valt skolan själv, men ibland blir man bara arg och less för att det inte funkar..


men har nyss proppat i mig denna goda middag!


 
ska vila lite på maten sedan blir det gymmet, bodypump som kommer sitta riktigt fint idag, känner att jag behöver få bort lite negativ energi! nytt program kommer dom köra också!

imorgon ville cecilia testa på bodycombat, jag har ingen taktkänsla eller något sånt men detta är typ boxning och såna saker, så man ska kanske inte hoppa runt så mycket :P

ska bli kul att testa på!

har sjukt ont vid knät också, det är blått och rött, skulle dammsuga under sängen och satte mig på knä, fy f*n vad ont det gjorde, bara jag snuddar lite känns det,


joel kommer hem inatt också, ska bli skönt att få kramas lite, det behövs!

s.

Ovido - Quiz & Flashcards