sanneback

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av sanneback - 19 februari 2012 19:30

ligger i soffan nu, hjärtat åkte nyss och jobba... tråkigt som fan..

men nu ska jag roa mig med tv och fixa lite med kameran, jag använder säkert inte ens hälften av alla funktioner som finns på den så ska läsa lite mer om vad som finns :P

sitter även och dricker lite citronvatten, känns som om att jag har urinvägsinfektion men vette fan..

får se om det försvinner efter några glas citron och tranbär!

vart ju gymmet, 6 kilometers löpning och cx, alltså cxpasset är så sjukt jobbigt för magen men det är skönt när man är klar! cecilia har även börjat träna där så nu slipper jag vara själv :) mimmi har även tankar på att börja, ska tjata lite mer så att hon tar sig dit! kommer ju bli kanon om alla tränar, mycket mer motiverande!

efter träningen blev det en stor tallrik med köttfärssås och pasta, sallad och en massa ost, är ju så gott när osten smälter! finns ju nästan inge bättre :P


s.

Av sanneback - 19 februari 2012 11:40

tog en riktigt skön morgonpromenad idag :)


   



 

   



 


det var superskönt och fint ute, härligt att få ta lite bilder också!
längtar lite efter klösta, naturen och tystnaden, men i veckan ska jag åka dit och hjälpa mamma att städa, badrummet på övervåningen är snart klart! ska visa sedan hur fint det blir!

påvägen hem gick jag förbi willys och handla lite frukost till oss,

nu ligger vi båda i soffan och latar oss, ska kanske plocka fram lite skola också..

sedan blir det träning, ett löppass och cx pass väntar! skönt värre :)

sedan blir det köttfärssås till middag, på älgfärs! det är underbart gott!

imorgon är det skola som vanligt, blir ju lite lat av att ha haft helg sedan i onsdags :P men denna vecka blir det skola måndag, tisdag och torsdag, skönt att vara ledig fredagar!


s.

Skapa flashcards