sanneback

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av sanneback - 17 februari 2012 20:43

väntar på att mimmi ska dyka upp.. hon är lite seg men vad gör det?

huvudsaken att hon dyker upp och gör mig sällskap, har tråkigt!!

men maten vart fan supergod, trodde det skulle smaka skit men det smaka fan bra!


 


ser kanske inte så gott ut men det var de, finns nog ingen bättre gryta än denna!!

jag kanske inte är så dålig i köket trots allt? :P

är alla fall riktigt pepp på bodupump imorgon! ska bli skönt att få träna hela kroppen

ne nu ska jag poppa popcorn


s.

Av sanneback - 17 februari 2012 15:27

igår efter gymmet var jag så sjukt slut, sprang ju bara.. 8 kilometer 45 minuter.. men trött var jag

sedan blev det tv och bara mys i soffan,

idag har jag mest bara tagit det lugnt, städat lite, handlat och nu står det en gryta på spisen...

det blir portergryta, dock är jag rädd för att köttet inte blir gott som det ska bli, men det visar sig

annars finns ju daffys ganska nära till hands :P

ikväll blir det inget speciellt, skönt som fan! kanske blir gymmet en stund? då blir det träna lite armar och mage om det blir till att gå dit eller så blir det soffan bara :)


imorgon blir det bodypump vid tiotiden! måste ta och börja få muskler nu!

vill ju inte gå ner mer i vikt, nu har jag nått mitt mål men hur gör man för att stanna där? jag har nog konstaterat att jag måste äta mer om jag tränar som jag gör, blir ju runt fyra fem gånger i veckan...

men om man inte orkar äta mer då? vill ju inte sluta upp med träningen för då mår jag inte bra, jag får helt enkelt proppa i mig mer mat, försöka alla fall... jag som tycker att jag är mycket men räcker väl inte, för jag tappar fortfarande vikt och det vill jag inte, hjälp?


och sedan önskar jag att jag kunde rita... hade ju varit coolt om man fick ner de man tänkte på ett papper ibland, det skulle vara fränt som fan!

 

s.


Skapa flashcards