sanneback

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av sanneback - 15 februari 2012 20:56

är så fruktansvärt trött, vet inte riktigt varför men men,

gympasset gick mycket bra, men sjukt vad jobbigt det är men bra träning :)
sedan blev de dusch och lunch, tvättat en massa kläder...

käkade thai mat till middag, oj vilken lycka att få äta vårrullar!


 


är ju så sjukt gott, ska kanske försöka göra egna vårrullar, men det är nog för svårt!

ska snart gå ner och hämta tvätten sedan ska jag sova, joel bäddade rent och det ska bli så skönt,

imorgon måste jag verkligen försöka att göra klart uppgifterna, har inte kunnat koncentrerat mig för att jag varit så slö i huvudet, men ska göra den imorgon!

må visa dom fina tavlorna som passade superbra i köket, tack pia :)


   


godnatt


s.

Av sanneback - 15 februari 2012 09:15

hela lägenheten består av härliga blommor just nu :)
fick en orkide av pia, och dom är ju inte super enkel att ta hand om, men ska försöka!

dom är ju riktigt fina ju, men svåra :P


      


Fick blommor av joel igår också :) vi lagade god mat och bra hade det mys!

tände en massa ljus istället för lampor och kikade film!


         


elläraprovet klarade jag alla fall, skönt som fan och nu är elläran klar!! skönt som fan

ska käka någon frukost nu sedan vid tolv går jag på gymmet och kör ett cross pass :)
sedan tvätta och göra lite uppgifter som ska vara klar,


s.

Ovido - Quiz & Flashcards