sanneback

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av sanneback - 11 februari 2012 17:56

ligger åter igen i soffan och bara tar det lugnt, har duschat , slängt på mig mina supersköna tofflor som jag fick hem från hm för en 50 lapp!



vara som bara den är dom

joel stack och hjälpte en kompis med att lägga golv, så jag ligger och kikar tv och vill äta något!

har sånt sug av vårrullar, det är ju förbannat gott... men fick inga va joel så jag lagade mat själv..


     
Lite ihopplocka av allt möjligt, och det gick ner, gott gott!

middag vet jag inte alls vad det blir, får se om jag orkar fixa något

har kika på avsnitten topp modell sverige, för att det sög på tv, men nu kikar jag på melodifestivalen
och popcornen har jag redan ätit upp!


s.

Av sanneback - 11 februari 2012 12:14

hade en toppen kväll igår! tack alla ni som var med och fira mig :)

eftersom jag fyller år imorgon så var det bäst att gå ut igår, baki och trött idag och massa folk imorgon!

vi vart hemma hos löqen! och tack så mycket för de får då är det inte så mycket att städa tills imorgon..


 

lånade cecilias bild! :)
men jag är icke bakis! skönt som fan, lite små trött för att joel tog upp hela sängen! men glad är jag för de

joel är bakis hahahahaha! skrattar lite åt han bara,

hade verkligen en superbra kväll, träffa många ute på krogen, dansa och hade det bäst!

idag blir det soffhäng, käka massa mat (joel ska köpa vårrullar till mig hoppas jag)...

städa av golven och så, sedan åka och handla då vi blivit lite piggare, måste fixa tills imorgon..

nu ska jag reta joel lite mer för att han är BAKIS! haha


s.

Ovido - Quiz & Flashcards