sanneback

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av sanneback - 9 februari 2012 21:23

trött som fan är jag nu, ska försöka få med mig joel i sängen och kolla film :)

blev en del plugga hemma, gjorde klart uppgifterna som vi fått med hem över helgen, plus lite gotlandskurs,

kanske blir att sitta en stund imorgon också för att kunna skriva ellprovet på måndag!
gick lite tidigare på gymmet för att springa innan passet, men fick håll och det ville inte försvinna, så det blev väldigt lugnt, men passet var jobbigt! det är riktigt bra pass tycker jag :)

kom hem och joel hade börjat med maten, blev en ruggigt god kycklingsallad :) slängde oss i soffan och kikade tv, åt popcorn och imorgon blir det lit en stund.... 

natt


s.

Av sanneback - 9 februari 2012 09:48

hade ju basketmatch igår, fick spela väldigt mycket för att inte ha tränat något, men det gick ju ganska bra... dock är jag inte riktigt med i allt men roligt var det :)

dock blev det förlängning och sedan förlorade vi med 4 poäng..

kom hem efter tio, och kunde inte riktigt koppla av, kanske inte så konstigt,

så i morse var jag så trött att när larmet gick måste jag ha stängt av det och somnat om...

sedan går det så dåligt med bussar så det är ingen mening att försöka att ta sig till ström,

så blev hemma idag, men har en hel del att plugga ändå så ska försöka göra så mycket som möjligt för i helgen blir det upptaget mest hela helgen, :)
bokade även cx pass idag, tänkte ta cross men det är så sent och jag vill vara med joel !

passet börjar halv sex till sex så vi får laga mat efteråt och ta det lugnt :)

 


bild sedan första sommaren vi var tillsammans, tagen vid listbron :)


s.

Ovido - Quiz & Flashcards