sanneback

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av sanneback - 7 februari 2012 21:46

har precis tryckt i mig en semla med joel :) ska ta och hoppa i sängen snart!

skolan idag fick man ganska mycket gjort, labbat med PLC idag, ganska roligt! man ska skriva in ett schema då tex en hiss ska åka upp, stanna mm... ganska klurigt men roligt när man får till de!

jämtkraft var även där och knäppte kort och gjorde intervjuer, hoppas jag inte kommer med!

när jag kom hem så hade joel lagat köttbullar med hemmagjord mos!

pluggade en stund sedan blev det gymmet, löpte 35 min, crosstrainer 20 min sedan mage..

imorgon ska jag spela basketmatch! gruvar mig för jag har varit på endast två träningar och nu vill dom ha med mig imorgon, roligt som fan ska det bli men jobbigt! är inte supervän med bollen efter 11 månaders uppehåll.


 

s.


Ovido - Quiz & Flashcards