sanneback

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av sanneback - 2 februari 2012 20:37

gud vad min dag blev den bästa på länge!

börjar med att jag lyckades fatta styrteknik! jocke och anders är duktiga på att förklara för mig!

käka megalunch av maten som blev över sedan igår, mätt tills middagen som fick bestå av en sallad, både jag och joel var så mätt sedan lunchen så det blev något lätt!

vi gick och handla lite på willys, skönt väder..soligt alla fall :)


   


efter maten blev det ett crosspass, inte varit så trött på länge! han bara skriker åt en och det är så man vill ha, att någon kan pusha en till max! hoppas det känns av imorgon!

tänkte springa va mig lite efteråt men orkade gå i 5 min, så trött var jag..

nu sitter jag i soffan och väntar på att tiden ska gå och att joel kommer hem

undra om man ska poppa lite popcorn och massor av vatten! törstig.. och imorgon blir det plugga både styrteknik, trefas, sedan gymma och åka till lit, mysa med joel! BÄTTRE DAG det kommer bli,

men det sjuka är nog att träningen tar "bort" så mycket onödiga känslor man har, man blir så mycket gladare av att få ta ut sig på rätt sätt, träningen gjorde riktigt mycket för mig idag :)


s.

Ovido - Quiz & Flashcards