sanneback

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av sanneback - 30 januari 2012 18:38

är mätt åter igen, ätit lasagne som joel fixade, sedan pizzasallad som jag gjort :)

men nu är jag förberedd för ett pass bodypump!

har pluggat, men det har gått lite trögt faktiskt :/ men ska försöka imorgon igen!

får se om jag ska plugga med jocke och han kanske kan hjälpa mig, eller vi hjälps åt !

när jag kommer från gymmet ska jag läsa på lite mer och hoppas på att polletten ramlar ner...

fick alla fall ett positivt samtal idag, eventuell praktikplats fixad, ska ringa imorgon och se om dom kan hjälpa mig, jag hoppas verkligen på det för att det är simens och det är där jag vill jobba sedan för att det flesta vinkraftsverk som kommer att byggas här omkring är av det företaget! ska även ringa om den andra praktik tiden,


 


jag och joel fikade innan han stack och jobbade, jag brukar inte vara sugen på fikabröd och så men idag var jag de! så då åkte vi och köpte oss lite fika! :)


s.

Av sanneback - 30 januari 2012 10:47

nu är jag mätt efter en dunderfrukost! jag gick alla fall ut på en promenad, fast jag fortfarande haft lite ont i magen och mått illa hela natten, 7 kilometer och friskluft! behövs när man ska sitta och plugga hela dagen!


     


skönt var det alla fall, sedan blev det en stor frukost

 


Och nu ska jag sätta mig och plugga ellära, eller trefasen är vi inne på nu :)

ska försöka göra så mycket nu medans joel sover, för vi ska laga lasagne sedan innan han åker igen, och då blir det mer plugg ! men har en hel dag imorgon också men ju mer man hinner idag ju bättre är de!


s.

Ovido - Quiz & Flashcards