sanneback

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av sanneback - 24 januari 2012 21:32

haft en skön dag!

började med en morgonpromenad, 4 kilometer precis när solen gick upp, käka en riktigt god frukost sedan hämtade anders upp mig och vi for till jocke för att plugga! vi lyckades att få vissa uppgifter klara alla fall!

kom hem, fixade maten så den var bara att värma på efter gymmet,

kycklingwook med grönsaker och nudlar :)

gick på cross passet, och fy fan vad jobbigt det var! jag kommer ha träningsvärk imorgon, men det var ett annorlunda pass och det var andra övningar än vad man brukar göra, roligt!

käka massa mat, vila och mös med joel i soffan en stund! sedan gick jag en promenad med cecilia, över timmen och det var lite små kallt men det gick bra så fort man började att gå.

smed lite planer om fredagen! ska bli grymt kul :)

    


så inatt kommer jag nog somna ovaggad, och förhoppningsvis vara förberedd på skola imorgon!

joel åker snart och jobbar så det blir en stund till med han sedan ska jag sova :)

godnatt!


s.

Ovido - Quiz & Flashcards