sanneback

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av sanneback - 23 januari 2012 22:15

huscha, är extremt trött idag,

skolan gick bra, hade först hydraulik sedan ellära! dock var jag så sjukt trött på hydrauliken så jag kunde ha somnat om jag fick, men en kopp kaffe så gick det bra! (dricker inte kaffe annars)..

blev lediga imorgon, sjukt skönt.. men det blir en promenad på morgonen sedan åka till jocke för att plugga, plus så ska jag testa det nya programmet cross på gymmet! mest styrka och det är skönt att arbeta lite!

idag blev det kondition, 1 mil dock på 57 minuter, dåligt kändes det som, var seg och höll inte alls ut som jag bruka, men såna dagar finns ju också,

har även städat hela lägenheten idag, tvättat klart allt och så, rent och fint känns skönt i början på veckan :)

ska snart krypa ner i en renbäddad säng och invänta joel !


 


har verkligen brist på bilder, ska nog försöka uppdatera lite i kameran :)


s.

Ovido - Quiz & Flashcards