sanneback

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av sanneback - 21 januari 2012 16:03

frissan igår,


   

före och efter, lite skillnad, dock klipptes håret inte så mycket, men det får bli nästa gång!

färgen vart okej! i vissa ljussken ser det ut mer år morot-rött hållet... vilket ja inte gillar

åkte faktiskt tillbaka och frågade om det skulle se ut så här! och tydligen så skulle de.

får vänja mig, men kommer lägga i en annan toning när det fått vilat lite så det kanske inte blir så himlans konstig färg i vissa ljus! men skönt att få bort det blonda!


igår blev det middag med joel och anna!

vi drack lite och sånt här hemma, ( skulle ju inte dricka och nu blir det lugnt till födelsedag ) men var sugen på att gå ut så det blev de, vi åkte vidare till kim innan det blev olarys! hade en riktigt bra kväll, :)


 


tackar för kvällen! anna sov på soffan och jag somna i sängen på en gång! trötter...

vakna tidigt, anna gick hem och jag somna om till halv ett tror jag,

duschat och stökat på, kikat dator och film bara!

ikväll ska jag gå till cecilia och vara med henne och mimmi, vi ska laga mat och göra inte ett skit,

bara ta det lugnt och mysa!

(på bilden ser håret riktigt bra ut, fin färg, men det är i visst ljus det ser ut så där! konstigt..)


s.

Skapa flashcards